15 Aralık, 2007

#YE 29 ZEYTİNYAĞLILAR - ZEYTİNYAĞLI BARBUNYA

Günler koşturmacalar içinde geçiyor, maalesef Aysel'in etkinliğine yeni birşeyler yapamadım, aklımda pek çok fikir olmasına rağmen gerçekleştiremedim. Bu nedenle daha önce paylaştığım çok güzel bir lezzeti tekrar vitrine koydum. Detaylar burada. Afiyet olsun...
Not: Bir okuyucum bu tarifin isminin barbunya pilaki olmasını önermişti, ben de size bırakıyorum, artık ne demek isterseniz...

2 kişi yorumlamış /Siz de yorum yazın :

Bizim Evin Mutfağı-Aysel on 18 Aralık 2007 09:19 dedi ki...

Etkinlik sayesinde ben de yeni arkadaşlar tanıdım. Sizi tanıdığıma memnun oldum. Katıldığınız için teşekkürler. İyi bayramlar... Sevgiyle...

Adsız dedi ki...

merhabalar etkinlikten geliyorum.elinize saglık barbunya nefis olmuş.bende barbunya ile katılmıştım:))iyi bayramlar dilerim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...