03 Ocak, 2008

2007 NASIL GEÇTİ

2007 nasıl geçti....

2007 bitmişken ufak bir muhasebesini yapmadan 2008'e başlamak istemedim. 2007 benim için yeniliklerle geçti, en önemli yenilik blogumu açmam oldu...Blogumda günlük hayatımdan çok şey paylaşmıyorum aslında ama bu yılın ufak bir özeti ilerde bana 2007'de neler olmuştu sorusunu cevaplayacak. Blog tutmanın en güzel tarafı bu aklınızdakileri kayıda alıyorsunuz,üstelik paylaşıyorsunuz..
Yılın özetinde öncelik gezilerde yukarda görüyorsunuz, bu sene Polonezköy'e, Muğla'ya, Çanakkale'ye, Ayvalık'a, Sedir Adası'na, Saklıgöl'e, Bozcaada'ya, Kaz Dağları'na, Adatepe'ye, Kartepe'ye ve Roma'ya gitmişim.
Blogu açmamdan bu güne geçen 10 ayda 110 tarif yazmışım. Neler mi pişirmişim?
Çorbalar, zeytinyağlılar, salatalar...
Kurabiyeler....
Cheesecakeler....
Börekler, ekmekler, kişler, çörekler, poğaçalar....
Etli, tavuklu, balıklı lezzetler, pilavlar, makarnalar, sebze yemekleri dolmalar....

Kekler, tartlar, reçeller, likörler, güllaçlar, tatlılar, çikolatalar

14 kişi yorumlamış /Siz de yorum yazın :

Burçin'in Denemeleri on 4 Ocak 2008 12:19 dedi ki...

Ne iyi ettin. İçim açıldı bu güzel görüntülerle...

ayseyaman on 4 Ocak 2008 18:06 dedi ki...

Neslim
bu özet, bu arsiv gercekten çok güzel, sen de inanabiliyor musun bir sene içinde bunları yaptığına, belki bloglarımız olmasa birbirimizi güzel yorumlarla tesvık etmesek yapamazdık bu kadarını belkide. bloglarımız 2007 yılımıza renk kattı canım, inşallah yeni yılda da daha güzelleriyle burada oluruz..

Roma güzeli :) Canım resimleriniz bir harika, Avrupayı gezme fırsatım olmadı, sadece Almanya ucundan azıcık Belçika..Ama bir tatil fırsatım olsa gideceğim ilk yer İtalya olurdu...:)

canım öptm seni
sevgilerle

gülriz on 4 Ocak 2008 20:43 dedi ki...

Neslihancığım, ne güzel bir özet olmuş bu böyle. Gözüm gönlüm açıldı; 10 ayda 110 tarifi yapan ellerin öpülesi olduğunu söylüyorum, başka da birşey demiyorum. Kocaman sevgiler

ab-ı hayat on 4 Ocak 2008 22:48 dedi ki...

Ellerine sağlık Neslihan,hepsi de nefis görünüyor.Ama benim aklım kurabiyelerde kaldı:))))


Nice 110. tariflere inşallah.


sevgiler....

Adsız dedi ki...

NESLOŞ BU SAATTE BAK BAK CANIM ÇEKTİ VE BİZ TANIŞTIK 2007NİN SON AYLARINDA KOCİŞLERİMİZ SAĞOLSUN :) EV İŞİNİ NE YAPTINIZ GÖRÜŞEMEDİK KUZUM SEVGİLER BURAK'A SELAM ÖPERİZ SİZİ

Neslihan on 5 Ocak 2008 14:36 dedi ki...

Burçincim, benim de içim açıldı yazımı hazırlarken, teşekkürler canım
Sevgiler

Neslihan on 5 Ocak 2008 14:52 dedi ki...

Yaman Ayşem, kesinlikle haklısın sizlerin desteği, yorumları, okurların takibi olmasaydı bu kadar yeni lezzeti hazırlayamazdım ve ne iyi etmişim ki pek çok yeni dostum oldu yüzlerini görmediğim...
İnşallah Ayşecim.
Roma gerçekten güzeldi, ben de İtalya'nın diğer yerlerini de görmek isterim, sen de belki bir Roma Tatili yapıp, buralara gelirsin...
Öptüm, sevgiler

Neslihan on 5 Ocak 2008 14:54 dedi ki...

Gülrizcim, gerçekten zevkli bir şey hani sanatçının eserini seyretmesi gibi oldu benim için de:) Yok canım o senin inceliğin, öptüm canım, sevgiler

Neslihan on 5 Ocak 2008 14:56 dedi ki...

Hayatcım,çok teşekkürler benim de aklım kurabiyeler de, yeni yılda en çok kurabiye yaparım belki...
Sevgilerimle

Neslihan on 5 Ocak 2008 14:59 dedi ki...

Edicim, haklısın ne güzel şeyler oldu 2007'de, dostlukların devam etmesi dileklerimle canım, biz de sizi öpüyoruz, ev konusunda yeni bir şey yok, bekliyeceğiz biraz
görüşmek üzere, sevgiler

Hatice on 6 Ocak 2008 16:23 dedi ki...

Merhaba Neslihan, blogunu yeni keşfettim, hemen linklerime ekledim, özetten gördüğüm kadarıyla hepsi de harika görünüyor, ellerine sağlık...
sevgilerimle...

Neslihan on 7 Ocak 2008 09:37 dedi ki...

Merhaba Hatice, iyi ki keşfettin ben de senin blogu keşfetmiş oldum, linklerime ekliyorum, çok teşekkürler
Sevgiler

Unknown on 28 Ocak 2008 20:07 dedi ki...

kardeşim ne yapmışsın sen böyle bayıldım ben bunlara ve yapmış olduğun bu güzel işe bu resimleri nasıl bu şekilde atabildin paylaşırsan sevinirim . arkadaş ekliyorum.

Neslihan on 30 Ocak 2008 20:56 dedi ki...

Merhaba Tuba, çok teşekkür ederim, fotoğrafları "Picasa" programı ile kolaj yapıyorum. Daha başka sorun olursa mail adresime yazabilirsin. Ben de ekliyorum
Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...